Profesionální servis kávovarů a fototechniky v Německu!

Naše služby

Provádíme pozáruční opravy kávových automatů všech značek pro domácnosti, kanceláře a gastronomii. Zajišťujeme pozáruční servis a generální opravy pro automatické a profesionálních pákové kávovary značek Jura, DeLonghi, Saeco, Philips, Gaggia, Bosch, AEG, Spidem, Nescafé, Siemens, Krups, Melitta, Nespresso, Nivona, Necta, rheaprojects/ rheavendors, LaCimbali, Carimali, atd.

Proč pravidelně servisovat kávovar

Nepodceňujte pravidelnou servisní údržbu Vašeho kávovaru! Když je kávovar špatně udržován, znehodnotí tím i výsledný nápoj. Nechte kávovar odborně zkontrolovat a vyčistit nejlépe jednou ročně. Zásadním způsobem tak prodloužíte životnost kávovaru, ale také zvýšíte kvalitu vydávaného nápoje! Připravená káva je v přímé úměře čistého a dobře funkčního kávovaru. Prevence je lepší než opravování nefunkčního kávovaru!

Sebepečlivější a pravidelná domácí údržba nemůže nahradit odborné vyčištění na servisním pracovišti.

Pokud si chcete pochutnat na dobré a voňavé kávě, je nutné kávovar alespoň jednou za rok svěřit odbornému servisu!

Pravidelný servis snižuje riziko nečekané závady kávovarů a máte jistotu chutné kávy díky čistému kávovaru nejen zvenčí, ale především zevnitř!

Servisní balíčky

O balíčku

Servisní balíček Home je určen pro údržbu všech kávovarů, které jsou určené pro běžné domácí použití.

Pokud při celkové kontrole a údržbě v rozsahu servisního balíčku Home zjistíme nějakou závadu, budeme Vás neprodleně kontaktovat a navrhneme Vám další postup opravy, např. možnost změny na balíček Home Plus.

Servisní balíček Home zahrnuje

  • celkovou kontrolu kávovaru
  • kontrolu teploty a množství vody a kávy
  • vyčištění vnitřních částí kávovaru
  • kontrolu stavu a těsnosti těsnění a hadiček, případně výměna vadných malých těsnění
  • přezkoušení správné funkce všech mechanických a elektronických částí kávovaru
  • kontrolu těsnosti a promazání mechanických částí kávovaru
  • vyčištění spařovací jednotky, výpustí kávy a trysky pro přípravu mléčné pěny
  • kontrolu tlaku čerpadla
  • vyčištění mlýnku a správné nastavení hrubosti mletí zrnkové kávy
  • odborné odvápnění přístroje
  • kontrolu elektrické bezpečnosti podle předpisů EU

Cena servisního balíčku Home

85 € / 2380 Kč vč. DPH

O balíčku

Servisní balíček Home Plus je určen pro údržbu všech kávovarů, které jsou určené pro běžné domácí použití.

Oprava i údržba kávovaru v rámci servisního balíčku Home Plus zahrnuje kompletní opravu jedné poškozené části kávovaru a zároveň provedení hloubkové údržby podle doporučených postupů výrobce kávovaru, včetně vyčištění a desinfekce všech vnitřních částí kávovaru.

Pokud při celkové kontrole a údržbě v rozsahu servisního balíčku Home Plus zjistíme více než jednu závadu, budeme Vás neprodleně kontaktovat a navrhneme Vám další postup opravy.

V případě, že se jedná o opravu staršího kávovaru, můžeme ji provést pouze za předpokladu, že na Váš kávovar jsou ještě dostupné potřebné náhradní díly.

Servisní balíček Home Plus zahrnuje

Zjištění a oprava závady
  • celkovou kontrolu kávovaru
  • lokalizace závady
  • provedení opravy jedné části kávovaru a následné odborné seřízení a nastavení kávovaru po opravě
    jednotlivé části jsou např.
    • spařovací jednotka
    • topení
    • čerpadlo
    • elektronika
    • senzory a mikrospínače
    • pohonné jednotky
    • mechanické a elektromechanické ventily
    • mlýnek na kávu
    • plastové části (kryty, víka, nádržka na vodu, odkapávací miska, rošty atd.)
Údržba
  • kontrolu a správné nastavení parametrů kávovaru
  • kontrolu teploty a množství vody a kávy
  • vyčištění a případě potřeby výměna všech poškozených, nebo opotřebených částí (hadiček a těsnění) rozvodů vody i kávy
  • revizi spařovací jednotky na kávu
    • demontáž a rozebrání spařovací jednotky
    • kontrola a vyčištění sítek a všech dalších částí spárovací jednotky
    • výměna všech těsnění spařovací jednotky
    • promazání pohyblivých částí spárovací jednotky
    • montáž, seřízení a kontrolu správné funkce spařovací jednotky
  • kontrolu a promazání všech pohyblivých částí a pohonných jednotek
  • vyčištění mlýnku a správné nastavení hrubosti mletí zrnkové kávy
  • kontrolu tlaku čerpadla
  • odborné odvápnění přístroje
  • kontrola elektrické bezpečnosti podle předpisů EU

Cena servisního balíčku Home Plus

185 € / 5180 Kč vč. DPH

O balíčku

Servisní balíček Profi nabízíme pro opravu a údržbu profesionálních a vendingových kávových automatů pro přípravu kávy, espressa a nápojů v menších gastronomických provozech, na úřadech, v kancelářských komplexech, jednacích místnostech, v odvětví služeb, v obchodech, dílnách nebo průmyslových provozech (hodnota zařízení od 1 200 €).

Neprovádíme opravy a údržbu velkých skříňových a pevně stojících nápojových automatů.

Oprava a údržba kávového automatu v rámci servisního balíčku Profi zahrnuje provedení kompletní opravy, hloubkovou údržbu a kompletní vyčištění všech částí kávového automatu podle doporučených postupů výrobce.

Servisní balíček Profi zahrnuje

Oprava a údržba
  • opravu, údržbu a kompletní vyčištění
  • výměnu poškozených a opotřebovaných součástek, částí a těsnění
  • zjištění a odstranění netěsností
  • vyčištění a odvápnění a kontrola bojleru
  • vyčištění, desinfekce a případná výměna poškozených a nadměrně opotřebovaných částí, hadiček a těsnění rozvodů vody, kávy a mléka
  • profesionálně provedená údržba a ošetření podle doporučeného postupu výrobce
  • kontrolu elektrické bezpečnosti podle předpisů EU

Pokud se jedná o opravu staršího kávovaru, můžeme provést opravu pouze za předpokladu, že na Váš kávovar jsou ještě dostupné potřebné náhradní díly.

Cena servisního balíčku Profi

330 € / 9240 Kč vč. DPH

Nevybrali jste si žádný z nabízených servisních balíčků? Zkuste servisní balíček Individual. Zařízení necháme přezkoušet, zkontrolovat, upřesníme závadu, připravíme cenový návrh opravy. Vy sami si pak určíte, zdali si výrobek necháte opravit nebo vrátit zpět.

Cena servisního balíčku Individual

od 15 € / 420 Kč vč. DPH

Jak postupovat

Vybrali jste si z naší nabídky servisních balíčků a nejeste si jisti jak postupovat dále? Pokračujte pomocí našeho průvodce níže.

Kontaktujte nás

Zjistěte pokud možno co nejpřesnější označení kávovaru (výrobce+model), popis závady a kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.

Průvodka

Vytiskněte formulář, který jste obdrželi e-mailem a přiložte jej ke kávovaru. V případě, že nemáte možnost formulář vytisknout, opište na lístek z formuláře číslo RM a přiložte ke kávovaru.

Příprava

Vylejte vodu z nádobky na vodu, případně z kávovaru vypusťte vodu (dle návodu výrobce kávovaru). Vysypte zbytky kávy z odpadní nádobky. Odstraňte zrnkovou (příp. mletou) kávu ze zásobníku (můžete pomocí vysavače).

Zabalení

Kávovar, spolu s kompletním příslušenstvím zabalte do originálního kartonu s původními vystýlkami. Pokud již nevlastníte původní obalový materiál, použijte vhodnou pevnou krabici a pečlivě ji vyplňte (bublinkovou fólií, polystyrenem, molitanem nebo zmačkaným papírem tak, aby během dopravy nedošlo k fyzickému poškození kávovaru. Nezapomeňte přiložit vytištěný formulář, popř. lístek s číslem RM.

Odeslání

Na základě Vaší volby zásilku připravte pro vyzvednutí naším přepravcem nebo ji odešlete na adresu našeho servisu, kterou naleznete na vytištěném RM formuláři. Jakmile zásilku obdržíme, předáme ji servisnímu technikovi, který se s Vámi případně spojí a domluví další podrobnosti.

Náhradní díly

U jednotlivých částí kávovarů a dalších zařízení, které musí být vyměněny, používáme originální nové náhradní díly. Na základě dlouholeté praxe v oboru, partnerství s výrobci, jinými servisními středisky a působení v Německu máme vynikající dostupnost náhradních dílů.

Není Váš prodejce schopen zajistit náhradní díl k Vašemu kávovaru? Zkuste se zeptat u nás! Jsme schopni dodat na Vaši adresu náhradní nádobky a zásobníky na vodu, mléko, odpad a další vyměnitelné součásti. Neváhejte a obraťte se na nás s Vaším požadavkem.

Svozy a rozvozy

Vyzvedneme porouchaný kávovar přímo u Vás. Opravený doručíme přepravní společností DPD CZ nebo Česká pošta s.p. na Vaši adresu nebo si jej můžete osobně odebrat ve výdejních místech Uloženka s.r.o.

Svoz a doručení na adrese

Porouchaný kávovar nebo jiné zařízení můžete snadno servisovat pomocí naší služby svozu a rozvozu. Nemusíte nikam chodit, stačí se s námi domluvit a zásilku s kávovarem u Vás necháme vyzvednout a po opravě opět doručíme zpět.

Svoz zásilek je realizován prostřednictvím přepravce DPD CZ, který si u Vás zásilku vyzvedne a doručí ji k nám. Ke zpětnému doručení opraveného kávovaru můžete využít opět služeb DPD CZ nebo České pošty (Balík Do ruky).

Ceny svozu a rozvozu zásilek

Vyzvednutí a zpětné doručení na Vaší adrese prostřednictvím DPD CZ:

  • 229 Kč vč. DPH při platbě dobírkou
  • 189 Kč vč. DPH při platbě převodem

Doručení na Vaší adresu prostřednictvím DPD CZ nebo České pošty s.p. (Balík Do ruky):

  • 139 Kč vč. DPH při platbě dobírkou
  • 99 Kč vč. DPH při platbě převodem

Osobní doručení a odběr

Nejste vždy dostupní pro přepravce a preferujete osobní předání? V takovém případě můžete využít výdejních míst Uloženka s.r.o. k předání porouchaného kávovaru k opravě a nebo vyzvednutí již opraveného kávovaru.

Než se vydáte na jedno z uvedených výdejních míst, nezapomeňte nás nejdříve kontaktovat, podáme Vám bližší informace.

Ceny doručování prostřednictvím výdejních míst

Předání porouchaného kávovaru a zpětné doručení přes výdejní místo Uloženka s.r.o.:

  • 159 Kč vč. DPH při platbě dobírkou
  • 119 Kč vč. DPH při platbě převodem

Doručení přes výdejní místo Uloženka s.r.o.:

  • 89 Kč vč. DPH při platbě dobírkou
  • 59 Kč vč. DPH při platbě převodem