Profesionální servis kávovarů a fototechniky v Německu!

Naše služby

Zajišťujeme záruční a pozáruční opravy objektivů, zrcadlovek a kompaktních fotoaparátů značek Canon, Nikon, Fuji, Metz, Panasonic, Reflecta, Samsung, Sigma, Sony, Tamron, Tokina a další spotřební elektroniky.

Záruční servis

Zajišťujeme záruční servis pro výrobky Canon, Nikon, Fuji, Sigma, Tamron, Panasonic, Philips přímo v Německu.

Porouchal se Vám fotoaparát, objektiv přestal ostřit, stabilizace nefunguje tak, jak by měla a vše v záruce? Pomůžeme Vám.

Pozáruční servis

Porouchal se Vám starší objektiv? Nejste spokojeni s výsledky automatického ostření? Poškodili jste zrcadlovku? Rádi Vám pomůžeme s opravou takového zařízení v rámci autorizovaných servisních středisek.

Svoz a rozvoz

Svoz zařízení k opravě na Vaší adrese, v pohodlí domova či provozovny. Naši přepravci zásilku vyzvednou, po opravě opět doručí zpět.

Jak postupovat

Máte-li zájem o záruční nebo pozáruční opravu Vašeho přístroje prostřednictvím našich služeb, postupujte dle níže uvedených pokynů.

Obecné informace

Záruční i pozáruční opravy zajišťujeme výhradně u autorizovaných servisních středisek, popř. u zastoupení výrobce v Německu. Vybíráme pouze z prověřených servisů a opraven.

Záruční servis

U výrobků, které jsou kryty mezinárodní zárukou výrobce, nemusíte využít pouze servsů v České republice! V našem případě nabízíme možnost servisovat v Německu s garancí kvality odvedené práce. Pokud vada na výrobku splňuje reklamační podmínky výrobce, je bezplatně odstraněna.

Pozáruční servis

Realizujeme i opravy výrobků, které jsou již mimo záruku výrobce (popř. byly porušeny podmínky pro přijetí v rámci záruky - mechanické poškození, vniknutí cizích látek). Průběh opravy se řídí naším ceníkem, podmínkami a ceníkem vybraného servisního střediska. Na pozáruční opravu zboží je poskytována servisem záruka až 12 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na opravovanou část a provedenou práci.

Standardní proces opravy: výrobek je zaslán do servisu, zde je provedena kontrola, nalezení chyby a následně vystaven cenový návrh, o kterém Vás budeme obratem informovat. Dále je pouze na Vás, zdali budete s opravou souhlasit, nebo ne. Některé ze servisních středisek si účtují poplatek za provedení počáteční kontroly/diagnostiky (v případě opravy není účtován), o poplatku budete předem informováni.

Jak servisovat

Kontaktujte nás

Připravte si modelové označení výrobku, popis závady a kontaktujte nás. Následně upřesníme další kroky pro úspěšné vyřešení Vašeho požadavku

Příprava k odeslání

Vytiskněte RM formulář, který Vám byl odeslán po telefonické/e-mailové komunikaci a připravte si kopii nákupního dokladu a záručního listu k výrobku (jedná-li se o záruční opravu).

Tyto dokumenty přiložte k výrobku a společně zabalte pokud možno do původního balení/kartonu výrobku. Jestliže původní obalový materiál nevlastníte, použijte vhodnou pevnou krabici a pečlivě ji vyplňte (např. bublinkovou folií, molitanem, zmačkaným papírem nebo jiným vhodným materiálem, který nepoškodí výrobek a zároveň jej ochraní proti poškození během přepravy).

Odeslání

Na základě Vaší volby zásilku připravte pro vyzvednutí naším přepravcem nebo ji odešlete na adresu našeho servisu, kterou naleznete na vytištěném RM formuláři. Jakmile zásilku obdržíme, předáme ji servisnímu technikovi, který se s Vámi případně spojí a domluví další podrobnost

Poplatky

Cena opravy

Ceny servisních úkonů a náhradních dílů se odvíjí od stavu výrobku, který si přejete servisovat. Před provedením opravy budete kontaktování a seznámeni s cenovým návrhem opravy. Na základě Vašeho rozhodnutí necháme provést opravu nebo výrobek vrátíme.

Cenové návrhy (diagnostika, zjištění závady) jsou v některých případech zpoplatněny (při akceptaci opravy není poplatek účtován) viz sekce Diagnostika, zjištění závady níže. O zpoplatnění cenového návrhu budete předem informováni.

Manipulační poplatky

Přijetí a zpracování objednávky opravy výrobku (překlad a tlumočení vad, komunikace se servisním střediskem a zákazníkem):

  • 10 € / 280 Kč vč. DPH

Pečlivé zabalení a odeslání do servisního střediska:

  • 7 € / 196 Kč vč. DPH v případě hodnoty zboží do 500 € / 14000 Kč
  • 11 € / 308 Kč vč. DPH

Diagnostika, zjištění závady

Poplatek je účtován pouze při odmítnutí cenového návrhu opravy

  • 0 až 30 € / 0 až 840 Kč vč. DPH (v závislosti na výrobku/výrobci)

Svoz, doručení a osobní odběry

Doručení opraveného výrobku na Vaši adresu prostřednictvím DPD CZ nebo České pošty s.p. (Balík Do ruky):

  • 5 € / 139 Kč vč. DPH při platbě dobírkou
  • 4 € / 99 Kč vč. DPH při platbě převodem

Vyzvednutí a zpětné doručení na Vaší adrese prostřednictvím DPD CZ:

  • 5 € / 229 Kč vč. DPH při platbě dobírkou
  • 4 € / 189 Kč vč. DPH při platbě převodem

Příklad cenové kalkulace opravy objektivu Nikon

Panu Romanu K. z Prahy přestal po čase korektně fungovat objektiv Nikon 70-300 mm, rozhodl se využít našeho servisu. Kolik jej stála oprava objektivu prostřednictvím našich služeb naleznete v tabulce.

Zásilku s objektivem byla na přání zákazníka vyzvednuta na jeho adrese, obratem odeslána do autorizovaného servisního střediska Nikon - Kamera Service Dresden. Následně byl zákazník informován o nalezené závadě (nefunkční lamely clony v objektivu) a cenovém návrhu opravy. Po odsouhlasení byla provedena oprava a plně funkční objektiv zaslán zpět na adresu zákazníka. Cena dopravy (od/k) a zpracování vyšla pana K. na 509 Kč a oprava objektivu na 3360 Kč.

Vyzvednutí a zpětné doručení výrobku

Přijetí a zpracování objednávky

Diagnostika, ověření funkčnosti, zjištění závady

Cenový návrh opravy (výměna dílů, práce)

Schválení cenového návrhu

Celkem

229 Kč

280 Kč

700 Kč

3360 Kč

-700 Kč

3869 Kč

Svozy a rozvozy

Vyzvedneme porouchaný kávovar přímo u Vás. Opravený doručíme přepravní společností DPD CZ nebo Česká pošta s.p. na Vaši adresu nebo si jej můžete osobně odebrat ve výdejních místech Uloženka s.r.o.

Svoz a doručení na adrese

Porouchaný kávovar nebo jiné zařízení můžete snadno servisovat pomocí naší služby svozu a rozvozu. Nemusíte nikam chodit, stačí se s námi domluvit a zásilku s kávovarem u Vás necháme vyzvednout a po opravě opět doručíme zpět.

Svoz zásilek je realizován prostřednictvím přepravce DPD CZ, který si u Vás zásilku vyzvedne a doručí ji k nám. Ke zpětnému doručení opraveného kávovaru můžete využít opět služeb DPD CZ nebo České pošty (Balík Do ruky).

Služby svozu a rozvozu jsou zpoplatněny dle cen uvedených v ceníku.

Osobní doručení a odběr

Nejste vždy dostupní pro přepravce a preferujete osobní předání? V takovém případě můžete využít výdejních míst Uloženka s.r.o. k předání porouchaného kávovaru k opravě a nebo vyzvednutí již opraveného kávovaru.

Než se vydáte na jedno z uvedených výdejních míst, nezapomeňte nás nejdříve kontaktovat, podáme Vám bližší informace.